خط مشی شرکت

شرکت کارگزاری بانک ملی ایران (سهامی خاص) ارائه دهنده خدمات کارگزاری در بورس اوراق بهادار و کالا با استقرار سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 : 2008 با محور قرار دادن افزایش سطح فعالیت‌های کارشناسی پرسنل و بهبود مستمر فعالیت‌های خویش، اهداف مشخص شده زیر را مد نظر قرار داده است:

 

جلب اطمینان و افزایش هرچه بیشتر رضایت مشتریان در کلیه خدمات مورد ارائه
ارتقای سطح دانش و مهارتهای نیروی انسانی
افزایش فعالیت های ورود به بخش های جدید بازار سرمایه
افزایش تنوع ارائه خدمات به مشتریان

در همین راستا مدیریت ارشد سازمان با تعهد به رعایت کلیه الزامات قانونی در قالب فعالیت‌های گروهی و تیمی دستیابی به اهداف فوق را در جلسات مدیریت مورد بررسی قرار داده و جهت اعتلای سیستم مدیریت کیفیت شرکت، در صورت لزوم بازنگری مورد نیاز را اعمال می‌نماید.