خط مشی شرکت

شرکت کارگزاری بانک ملی ايران (سهامی خاص) ارائه دهنده خدمات کارگزاری در بورس اوراق بهادار و کالا با استقرار سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 : 2008 با محور قرار دادن افزایش سطح فعالیت‌های کارشناسی پرسنل و بهبود مستمر فعالیت‌های خویش قرار داده است.

 

چشم‌انداز

دستیابی به جایگاه پیشروترین کارگزاری بانکی در بازار سرمایه ایران با تمرکز بر نوآوری دیجیتال، پایداری مالی و ایجاد ارزش برتر برای مشتریان، تا سال ۱۴۰۸ به عنوان مرجع اصلی سرمایه‌گذاری در بورس‌های اوراق بهادار، کالا، انرژی و مشتقه.

 

اهداف

۱- توسعه خدمات دیجیتال و آنلاین

گسترش پلتفرم‌های معاملات برخط مانند آنلاین‌پلاس و همراه‌پلاس با هدف افزایش رضایت مشتریان، ارتقای امنیت معاملات و کاهش هزینه‌های عملیاتی.

۲- تنوع‌بخشی به محصولات مالی

ایجاد و توسعه ابزارهای نوین سرمایه‌گذاری از جمله سکوی تأمین مالی جمعی (ملی‌کراد)، قراردادهای آتی و اوراق مشتقه، برای پاسخگویی به نیازهای متنوع سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی.

۳- توانمندسازی سرمایه انسانی

سرمایه‌گذاری در آموزش و توسعه کارکنان به منظور ارتقای کارایی، تخصص و کیفیت خدمات مشاوره‌ای مطابق با استانداردهای حرفه‌ای بازار سرمایه.

۴- نقش‌آفرینی در توسعه اقتصادی

حمایت از شرکت‌ها در عرضه اولیه سهام، انتشار اوراق بدهی و معاملات انرژی، با تمرکز بر تسهیل تأمین مالی و حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان.

۵-  ارتقای حاکمیت شرکتی و مسئولیت اجتماعی

پایبندی به اصول صداقت، سلامت حرفه‌ای و مدیریت ریسک، همراه با گسترش باشگاه مشتریان و ترویج فرهنگ سرمایه‌گذاری مسئولانه.


در همین راستا مدیریت ارشد سازمان با تعهد به رعایت کلیه الزامات قانونی در قالب فعالیت‌های گروهی و تیمی دستیابی به اهداف فوق را در جلسات مدیریت مورد بررسی قرار داده و جهت اعتلای سیستم مدیریت کیفیت شرکت، در صورت لزوم بازنگری مورد نیاز را اعمال می‌نماید.