شرکت کارگزاری بانک ملی ایران (سهامی خاص) ارائه دهنده خدمات کارگزاری در بورس اوراق بهادار و کالا با استقرار سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001 : 2008 با محور قرار دادن افزایش سطح فعالیتهای کارشناسی پرسنل و بهبود مستمر فعالیتهای خویش، اهداف مشخص شده زیر را مد نظر قرار داده است:
• جلب اطمینان و افزایش هرچه بیشتر رضایت مشتریان در کلیه خدمات مورد ارائه
• ارتقای سطح دانش و مهارتهای نیروی انسانی
• افزایش فعالیت های ورود به بخش های جدید بازار سرمایه
• افزایش تنوع ارائه خدمات به مشتریان
در همین راستا مدیریت ارشد سازمان با تعهد به رعایت کلیه الزامات قانونی در قالب فعالیتهای گروهی و تیمی دستیابی به اهداف فوق را در جلسات مدیریت مورد بررسی قرار داده و جهت اعتلای سیستم مدیریت کیفیت شرکت، در صورت لزوم بازنگری مورد نیاز را اعمال مینماید.